Rukis-s Merhaba kızlar ben 20.haftalık hamileyim ve 12.haftalarda vücudumda kızarıklik kabarıkliklar çıktı ve hala geçmedi özellikle süt vu süt ürünlerini tükettiğim zaman çok fazla oluyor.Aynı sorunu yaşayan var mı çözüm bulan varsa yardımcı olabilir mi
Babyycutee Rukis-s gebelik kolestazı da olabilir aynı sorunlar bende de mevcut çok kaşınıyorum özellikle geceleri doktorunuza mutlaka söyleyin
Rukis-s Kurdeşen dedi doktorum ama 2 aydır var sadece krem verdiler başka bişey yapamıyorum hamile olduğun için dedi