teacher-mom21 Güzel anne adayları ya ben yürümekte dönmekte oturup kalkmakta zorlanıyorum vajina kemiğimidir nedir anlamadım o kısımda bir ağrım oluyor bebeğim makat pozisyonun da zaten sürekli alt kısma darbe alıyorum sizde durumlar nasıl ??
aslhnkrts9 teacher-mom21 kum torbası niyetine kullanıyo kızım beni sağlam yumruklıyo alttan yukarıyı da çok güzel tekmeliyo aşkım çocuk 😂
Esra_Omer_21 teacher-mom21 bende 28 haftalık olucam bi güne yürümekte zorlanıyorum bel agrısı bebebk hareketleri vs 😵💫😵💫😵💫😵💫
Gnlkelkitli teacher-mom21 Bende zorlanıyorum artık 31+2 olduk benimde bel altı ağrı saplanıyor öne yan karına kadar aşaya baskı yapiyor ve coook sertleşiyor karnım sizinde böylemi bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç ağrım olmamıştı son hafta artık iyice kasılıyodı karnım ama bunda 2 haftadır böyleyim erken gelicek diye korkuyorum gercekten n allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağ sağlim alırız bebişlerimizi kucağımıza 🤲
teacher-mom21 Merve_ceyhan0803 insan annesine böyle de vurmaz ya :) ve düştü düşecek hissi var resmen :) Rabbim yardımcımız olsun kazasız belasız gelsinler
Merve_ceyhan0803 teacher-mom21 amin valla inş ben otururken birden kalkınca aşğıda öyle bir baskı oluyor ki anlatamam kitleniyorum bazen
Smyye_isleyn14 Gnlkelkitli bende 30+5 teyim iki gündür çok sertleşiyor ve ara ara çok hareketleniyor bende normal mi diye merak ediyorum ikinci hamileliğim ama ilkinde hiç böyle olmamıştı
ahsenelaa Gnlkelkitli bizde 30 haftadayız aynı sikayetlerden geldik sancı cıktı bence bi baktırın bir haftadr yatıyorum hastanede
Smyye_isleyn14 Ben 30+5 teyim ve bel ağrım ve vajinal ağrım çok fazla oturursam kalkmamam kalkarsam oturmamam lazım çok fenaa 😅
Gnlkelkitli Smyye_isleyn14 Eveett aynııı bnde ki gibii 2 gün çnce cok şiddetliydi ağrılar ama dün fazla olmadı sadece çocuk baya haraket icindeydi o yüzdsn gitmedim hastaneye bidahaki kadın doktorunda randevuma da daha cok var 12.3
tugbatosun 32+5 im benimde kafasını tam göğsümün altına dayıyo böyle nasıl sert 😂 onun dışında bi sorunum yok çok şükür perde bile yıkadım astım bugün 😂
Oztrksadiye Daha bugün ebeye sordum bebek aşagıda oldugu içindir dedi vajinamdaki kemik acıyo saga sola dönerken canım acıyo
Fatma2sre teacher-mom21 32.haftadayız baş aşağı pozisyon da ddi doktor bnde ayağa kalkınca karnım yere düşecek gibi oluyor yürüyemiyorum
1sadeturkahvesii teacher-mom21 32+5 teyiz 30. Haftadan beri leğen kemiği ağrım var bebeğim baş geliş pozisyonda ama yürümekte bile zorlanıyorum ağrıdan. Mide sıkıntıları gece uyuyamamalar nefes darlığı kemik ağrıları çökmüş durumdayım psikolojik olarak🤦🏻♀️ama çok şükür hep şükrediyorum bebeğim sağlıklı 🧿
Eslem2112 teacher-mom21 bende de aynı durum canım bebek makat gelişi olduğu için oradaki sinir uclarina baskı yapıyor
Emlyemly teacher-mom21 ya bende 32 haftadayım durumlar aynı nefes darlığı da var. Bir de göbek deliğim içerden yırtıldı zaten dışarı pörtlemiş haldeydi şimdi içi ve etrafı mor halde çok canım acıyo. Karın ağrısı ve bulantı yaptı yarın bide 3 saatlik yola gideceğim ne yapacağım bilmiyorum burdan onu da sormuş olayım bir şey olur mu bu haftalarda yolculuk yapmak. Doktora sordum bi şey olmaz ama riske de atmasan iyi olur dedi. Aman neler yazmışım öyle her telden var 😂
teacher-mom21 Emlyemly çok geçmiş olsun canım ama o kadar saat oturmak bile zor şuan insan resmen tutuluyor:)