Bende de aynı durum. İlk hamileliğim bu yüzden erken doğum oldu. İkinci hamileliğimde de aynı durum başla ve daha ağır. Ailemin yanına geldim. Kardiyoloji SVT tanısı koydu. Beloc başladı. Doğum nasıl olacak kara kara onu düşünüyorum. Allah yardımcın olsun. Güzel düşünelim, güzel şeyler yaşayalım ❤️🥰