persefoni kadın doğum dahiliyeye yönlendirdi. Özele gidiyorum, kaşıntı o kadar çoktu ki devlete gitmek için bekleyemezdim gittim. Tsh yükselmiş ilaç kullandığım halde. Dozu yükseleceği dedi eczanede farkettim ki yine aynı dozu yazmış değiştirdik. Dahiliye benden ultrason istedi. Safra kalınlığı normal dedi. Asitle ilgili birşey söylemedi.
Dahiliye de kadın doğum da kolestazı var ama bebeği etkileyecek birşey değil diyor. Düşünmekten yıldım