Alyaaruya Merhaba hanımlar bebek için anne yanı beşiği arıyoruz yatağımın yanında çok ufak bir alan var, olabildiğince küçük bir şey arıyoruz sizler neler aldınız
Meriioo Alyaaruya ben hem ahşap anne yanı aldım hemde park beşik aldım. Birini salona birini yatak odasına kurdum ikisini de kullanmayı düşünüyorum
Berna1365 Alyaaruya bence çok küçük bişey almayın ahşap ta almayın en fazla 5-6 ay kullanırsınız bebekhareketlendikce düşme olasılığı yükseliyo
Alyaaruya Benim ahşap var aldım ama anne yanı da istiyorum odamın şeklinden dolayı bebeğin yatağı çok uzak kalıyor yatağın yanına minnacık bir anneyanı beşik arıyorum 😄😄
Alyaaruya Joie markasının anne yanını aldım ikinci el aldım bilerek kullanamayacaksam çok para vermiş olmayım diye :) beğendim kullanışlı gözüküyor bakalım bebekle nasıl olacak:)