Eve, senden bir parça gelecek. Elinde kimliği, arkasında senin ve eşinin ismi anne baba kısmında. Sen ona ilaçsın, dermansın, yuvasın. Bildiği tek şeysin. Kokun onun şifası olacak. Bir alacaksın kucağına, dünyanın en yumuşak hissi bu diyeceksin. Onun güzelliğini, yaşayacağınız mutlu günleri düşününce her şey su gibi akıp geçecek 🥰 bu süreçte hep pozitif dinleyip, kulakları kötüye kapatacağız 🥰 sağlıkla gelsin evladınız. Eviniz mis kokacak.
4 aylık bir oğlan annesinden sevgiler 🌸