Merhaba;
Tabiki ben doğumumu yaptım fakat 10. haftadan 20ye kadar net deli divane midem bulandı. Çubuk krakerler , prilam, serumlar hiçbiri fayda etmiyordu. Her şey kokuyor, her şeye istifra ediyordum. Tabiki 20den sonra da midem mükemmeldi diyemem ama büyük ölçüde azalmıştı. Umarım sizin de azalır, sağlıkla evladınıza kavuşun.. sevgiler 🌸