Ednk_ Dyson kablolu olanını kullanıyorum. Eşim benden daha çok memnun. 😅
Dyson bu sosyal medya fenomenlerinin reklamları ile çok moda oldu ama çocukluğumdan beri iyi bir süpürge olduğunu bilirdim. Annem gündeliğe gittiği için farklı farklı süpürgeler kullandı, o zamanda şunu derdi alacaksan dyson alacaksin derdi. Tabi o dönem diğer süpürgelere göre daha pahalıydı. Annem, kuzenim, görümcem, arkadaşım Philips kullandı kablolu ama memnun kalmadılar bi süre sonra çekim gücü düşüyor.