Demetrana Edus35 Bende 33+5’im sezaryen olacağım o yüzden son 30 ALLAH nasip ederse inşallah artı eksi 2 3 gün fark edebilir
Arzuanne Edus35 bende doğacak sandım aşırı ağrım var dayanamıyorum ama açılma yok doktor haftaya gel dedi
karaguzelirem_ 37+0 haftalığım 12 gün sonra doğumum var planlı sezaryen olacağım 28 şubata gün aldık geri sayım başladı heyecanlıyım ☺️