Tiroid (Haşimato) hastasıyım 4 aydır ilaç kullanıyorum . İlk başladığım da tsh değerim 15 ti. Sonra Levotiron 100 mg kullanmaya basladim tsh değerim 0.31 e düştü değerim. Çok düşünce 75 mg kullanmaya başladım. 3 aydır da 75 mg kullanıyorum ama 4+4 gebe olduğumu öğrendim. Hemen kan tahlili verdim tsh 6.86 ya yükselmiş fakat ben şehir dışındayım degerlerimi takip eden doktora gitmeme 3 gün var. Değerlerim ne zaman tekrar yükseldi bilmiyorum ,hamileliğimi hemen etkiler mi diye çok korkuyorum. Benzer durumları yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Doktora gitmeyi.beklemeden tekrar 100 mg kullanmaya mi başlasam acaba