Ozgis1s Öncelikle hayırlı olsun 😻 beta dan anlaşılmıyor kaç haftalık olduğu son adet tarihinden anlaşılıyor o yüzden siz son adetinizden hesaplayın 🥰
Evlatlarimmm Ozgis1s yaa 5+0 gözüküyor programda bugün doktora gittik kese için salı çarşamba günü gelin netlessin dedi 🙈