Zeynepyuksel Arkadaşlar 32+4 günlük hamileyim. Hamılelıgımın en basından berı idrar yolu enfeksiyonu cekıyorum ve bu bana verılen 4. Antıbıyotık cok endıselıyım doktor ıltıhap daha endıselencegın bırsey bız bebege zararı olmayan antıbıyotık secıyoruz dese de kafama takıyorum brnım gıbı bu sorunu yasayan varmı? Hele bu aon verdıgı antıbıyotık gune 3 kere ıcılıyor ve ıdrarım resmen turuncu akıyor endıselenmelıyım?
Assistans Zeynepyuksel dr kontrolünde veriliyorsa endişe etmeyin bence. Çünkü gebe de idrar yolu enfeksiyonu artar ve tedavi edilmese bebeğe geçme riski çok yüksektir. Bol su tüketin ilaç ile
Beyza7950 Zeynepyuksel bende 38. Haftamdayim canim disim icin antibiyotik kullaniyorum sorun yapma doktor ne yapacagini bilir. Bende senin gibi endiseliydim alirken hatta aldim kullanmayacaktim ama acilar dayanilmaz oldu. Sorun olmaz