Patito__ Ben 10 yıl önce Kanuni Sultan Süleyman hastanesinde infertilite bölümünde tedavi gördüm önce tahliller ve hsg filmi istiyorlar yaptırdıktan sonra klomen ile başlıyorlar yumurtlarsan hemen aşılama oluyor yumurtlamazsan 6 ay devam ediyor hala yumurtlama olmadıysa iğneye geçiliyor sana rapor çıkarıyor dr onunla hem yumurtlama iğnesi hem de çatlatma iğnesini alıyorsun 5 gün iğne yapıyorsun aynı saatte olması şart ben yine yumurtlamadım bana gonal f yazdı o işe yaradı 2. Aşılamam tutmuştu kızım oldu 9,5 yaşında 3 aşılama hakkın oluyor tutmazsa tüp bebeğe geçiliyor