ezgms1 5 haftalık olan hamişler kendinizde değişiklik hissediyormusunuz kusma bulantı falan var mı yada ultrasonda bebeğe baktırdınız mı konuşalım 🤰🏻😊
Eda0509 ezgms1 bende bugün 5 haftalik oldum. Göğüslerim acayip büyüdü ve acıyor. Uyku hali çok oluyor. Aşırı iştah var acıkıyorum hemen 😂 idrara çok çıkıyorum bide
Eda0509 ezgms1 daha gitmedim doktora 3 ocakta gidicem inşallah. O zamana 6 haftalık olurum. Belki keseyle beraber bebekte gözükür inşallah gittiğimde
gizzzy Bende 5+1im bugün henüz hiç birşey yok. Bazen diyorum terslik mi var 😔 Cuma günü gideceğim doktora. İlk kontrol olacak. Kese falan görünür mü acaba 🤔
ezgms1 gizzzy bende de bişey yok aynı şeyi bende düşünüyorum ama daha küçücük saçmalama diyorum kendi kendime 😊
Tugbax68 Sblbngl rahmin büyüyor çok şiddetli olmadigi sürece sancilar normal aksi durumda zaten lekelenmen olur
Glf09 5+3 üm bazen saniyelik kasık ağrısı oluyo geçiyo biraz göğüs hassasiyeti var bir de çook nadir karnımdan bacağıma doğru ağrı giriyo anlık başka hiç belirti yokk 🤷♀️ Cuma günü gidicem doktora inşallah kese gözükür ☺️
Marziye Bende 6+4 üm akşamlari yemekten sonra siskinlik ve agri oluyo kasiklarimda sanci oluyo başkada hiç bir belirtim yok
ezgms1 Eda0509 ay bende bugün 5 haftalık oldum canım 😊 bende daha gitmedim sağlık ocağındaki hemşire 2 hafta sonra git demişti onun için bekliyorum bende
ezgms1 Eda0509 inşallah canım ama genelde kese gözüküp bebek gözükmüyormuş 7. 8. Haftalarda da gidelim hemen bebek yok almamız lazım falan diyorlarmış yengeme öyle demişler şuan 7.5 aylık hamile o da aklımızda bulunsun canım 😊