Busbus [bilinmeyen] kolon a sordun mu cnm bir de güngörende bir hastane var orası 165 tl ye yapıyormuş geçen burda bir arkadas yazmıştı
SemihenayArslan Reyap a gidiyorum .ama detaylıyı Avcılar Vera tıp merkezınde yaptırıp doktoruma goturdüm.225 tl .
Busbus SemihenayArslan cnm verada radyolog mu yaptı perinatolog mu birde renkli mi renksiz miydi cd vs verdi mi?
Surur Emine3 ben de Çorludayım.son günlerim doğum için zaman geçmek bilmiyor.her an doğum olabilir diye beklemekten yoruldum
Emine3 Surur sizi bulmuşken doktor önerisi alayım Özel de Petek hanımın adını duydum ama devlette de bi doktorum olsun istiyorum önerebileceğiniz doktor varmı?
Dilekk [bilinmeyen] ben karşıda optik te çalışıyorum bende diler hocaya gidiyorum ama orda yaptırmadım 350 lira vermedim boşuna Sultangazi medigol de yaptırdım 170 e
HilalMengi Dilekk diler hanımdan memnunmusunuz? Reyapta normal doğum yapan bildiğiniz birileri var mı?
Dilekk HilalMengi çok aşırı memnunum Güler yüzlülüğü tatlı dili herşeyiyle mükemmel bi doktor ama ben doğumu mu onda yapamıycam maalesef Sultangazi de oturduğum için bide işten de ayrılıyorum bu ay sonu buraya gelmem zor