Hayırlı geceler herkese öğlen eşimle oyun oynuyorduk yani boğuşmaca oynuyorduk sert bir oyundu ondan sonra sağ göğsümün ucu acımaya başladı yani dokundurtmuyor o derece kızarıklık yara hiç bisey yok ama baya acıyor sizce bu kadar acıması normal mi yoksa kötü bir şeyin belirtisi olabilir mi Allah korusun ne yapmalıyım sizce boyle bir durum yasayan oldu mu?