Kızlar merhaba ben sürkeli kabızlık yaşayan biriyim bir kere baya bir kabız oldum tek yaptım yanlış ıkntımdım baya tuvalete çıktım ama kan geldi uzun baya zaman geçti bugün sabah bir ıkındın bir damla kan geldi açık renk şimdi karım şiş bagırsak sıkıntı bugün yine salak gibi ıkındım lavbo ihtiyacım var çıkamıyorum korkuttum görünce şuanda ıkınmya korkuyorum canım yanıyor sanki içersen bıçakla kesiyorlar lavboya gittimde başına böyle gelen varmı