Elfthh tabiki de oluyor canım. Sen Instagramda gördüğün güzel hamileliklere aldırma. Herkes en güzel hâlini paylaşıyor. Kimse prenses gibi geciremwz ki hamileliğini. İhtimali bile yok bence 😂 mesela ben. Cumartesi bı düğüne davetliyim. Ayaklarım o kadar şişmiş ki ayakkabı yok giyebileceğim. Hiçbir yakkabim elbisem olmuyor. 40 numara bı spor ayakkabım var sadece o oluyor. Bide misafirliğe giderken giydiğim düz kahverengi bı elbisem var. Ayakkabı ve elbisenin uyumunu söylemiyorum bile😂 Yani fiziksel olarak bile mükemmel olamazken ruhsal olarak nasıl hep iyi olunur ki. Ya deminden beri hem gülüyorum. Hem ağlıyorum kendime. Şimdi herkes düğünde şıkır şıkır . Ben ise yarabbi şükür 😂🤲