Gul_se77 bence bu soruyu kimseye sormamamız gerekir, kendimiz hangisinde daha rahat edeceksek (psikolojik olarakta) onu tercih edebiliriz. Ben normal doğum yapabileceğimi düşünmediğim için sezaryen günü aldım isteyerek. Tabiki tepki gösterenler oluyor ama duymuyorum bile, normal doğumda anne olunuyor da sezaryen de olunmuyor mu? İnsanlar boş ve gereksiz konuşuyor. Acı ağrı eşiği de her insana göre değişir her doğum farklıdır. Sonuçta iki doğum şeklinde de ağrı oluyor. Ağrıları yönetip hızlı toparlanmak biraz kişinin kendi elinde diye düşünüyorum. ♥️