Normalde asla sevmem içemem , ama domuz gribi geçirdim resmen ölüyordum , mecbur kaldım paça içtim ama etini yemedim suyu sarımsağı acısı , içine ekmek doğradım 😅 zaten burun tıkalı ağız tat almıyor nasıl gitti bilmiyorum 🤭 bende suyunu tüketebilirsin . Sakatat içinde benim dr um eğer evde kendin yapıp iyi piştiğinden eminsen tüket demişti ama abartmamak şartıyla