gizem-cbn Bende şöyle farklı bi post açayım dedim. Aranızda okuyarak vakit geçirenler var mııı? Neler okuyorsunuz? 🤗🤗 Ben Yeşilin Kızı Anne okuyorum.
ayanarta1 gizem-cbn Zülfü Livaneli serenad ve son ada kitaplarını mutlaka okumalısınız birde bin muhteşem Güneş 😍
BurcuY92 gizem-cbn İletişim yayınları psikoloji serisi - bebeğimin yanındayım. Çok iyi geliyor bu kitabı okumak.
Dusgezgincisi ayanarta1 serenad eşimin bana hediye ettiği ilk kitaptı benim için hem çok özel hemde okuması çok hüzünlü olan bir kitaptı. Ağlayarak bitirmiştim. Kitaplığımın en naif kitabı olarakta kalmaya devam edecek.
Dusgezgincisi ayanarta1 son adayı okudum bana göre şuan ki Türkiye’nin durumunu anlatıyor her yer ev her yer bina
gizem-cbn BurcuY92 bende hamilelik boyunca aslında bi kitap vardı onu alıp okumak istemiştim ismi Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler ama almak nasip olmadı 😂
BurcuY92 gizem-cbn Bu tür kitaplarda genellikle iletişim, say ya da psikonet yayınlarını terch ediyorum. O kitabı hiç duymadım merak ettim :)
Kader-cevahir gizem-cbn bende var şu an okuyorum çok kapsamlı bir kitap hamilelikle ve sonrasıyla ilgili aklınıza takılabilecek her şey var kitapta
Hayat31 Bir kaç kitap aldım okuyun diye. Ama girdim dizilerini buldum benzerlerin onları izledim. Eşim sonra gelince eve sordu okudun mu tabii ki hayatım okuyorum daha diyorum😂
ayanarta1 Hayat31 keşke önce kitapları okusaydnz diziden sonra kitap pek gitmiyor ve hiç bir dizi kitap gibi tat vermiyor aynı hikayeyi anlatmış olsa bile değiştiriyorlar
gizem-cbn Hayat31 kitaplarını yerini asla tutmaz dizileri inanki 😂 çoğu eksik misal bu seri 9 kitap 7sini okudum hiç pişman değilim dizisi sadece 3 kitabını kapsıyor çünkü 🥲
ayanarta1 Dusgezgincisi ben üç dört yıl önce okumuştum zaten Zülfü Livaneli edebiyat dilini öyle bir kullanmış ki sanki dedim şu anki siyasetçilern sahtekarligindan bahsediyor kitapta sadece bina değil her kısım çok manidar. Kitabın özellikle basım yılına bakmıştım bu adam hangi hükümetten bahsediyor diye ama şunu anladım ki genel bir siyasetci genellemesi yönetim genellemesi hepsinin aynı olduğunu ima eden bir yazı hikaye vardı çokta güzeldi hemde üzücü