Enginnmusab25 eşinden yardım alabilirsin ya da bir arkadaşından vs en kötü zor bi durum koku hassasiyeti be mide bulanması ama tabi moral bozma bu bir süreç ve geçici bir süreç . Yeterli beslenmiyorum diyede hiç üzülme şu an senin kanından ve depondan besleniyor. Ama tabi ihmal etmemeye de sağlıklı öğünler yemeyede gayret et canım benim Allah yardımcın olsun