Yilmayse Şuan cinsiyeti belli değil ama günah derler içinizde alan var mı mesela müslin ağız bezi çok korkuyorum etrafımda ki ailemde ki kişiler nazar değer doğmamış çocuğa don biçilmez hesabı Allah’ın zoruna gider şirk koşmak gibi tabi belki de öyledir ama içimden de bir his diyor ki Dünyaya geleceği varsa bunyn kıyafetle bir anlamı olmaz ki allah içimi biliyor siz neler düşünüyorsunuz bu konuda alan almayan var mı annem 5-6 aylıkken alınır diyor çevremdekiler yada sizce?
ezgms1 Yilmayse ay canım bende 5 haftalık hamileyim eşime en azından bi süslü püslü patiklerden alalım diyorum yok diyo içim gidiyor resmen neden hep eski düşünceler engel olur ki 😒
Yaseminmls Yilmayse ben ilk bebeğime 3 aylıkken aldım tenkli ultrasona girdiğimde 6 aylıkken hayatım yıkılmıştı en güzeli 7 ayı bekle öyle al bence kuzu
ayaniz Yilmayse Allah korusun yolunda gitmeyen bi durumda cok üzülürsünüz.. bence alısveris icin en azından 3 ay gecmeli cünkü her gebelik ilk 3 ay risk tasıyor..
Sineem35 Ben 9 haftalıkken bebek arabası aldım içinden geliryorsa çok abartıya kaçmadan al bence. Allah korusun olcak olduktan sonra son ayda olur ortak renklerde bikaç bişey alabilirsin çevreye çok kulak asma 🥰
Tontisannecik Ne yazık ki her hamilelik doğumla sonuçlanmıyor. İlk 3 ay çok önemli. En azından 1 ay daha sabretmek daha iyi olur senin için. Sonra yavaş yavaş alırsın. Patik çorap birkaç zıbınla felan başlarsın.Ben de çok sabırsızım 26 haftalık hamileyim şuanda bebeğin her şeyi tamam 😂 ama ben 3 aydan sonra almaya başladım
Sineem35 Çevredeki sesleri dinlerseniz herşey çok zor olur kesinlikle kulak asmayın, astırmayın ☺️ Sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebişleri 🥰♥️