Erva18 Bal34 âmin inşallah bende 2 kere gebe kaldım kürtaj sonrası olmadığı için doktora gittik ve tüpüm kapalı olduğunu öğrendik öncesinde kapalı miydi bilmiyorum
ayssgl_ Erva18 rabbim isteyen dileyen kimsenin kucağını boş bırakmasın sabırlı olun herkeste bir sıkıntı var benim çevremdeki yeni evli olan çoğu kişi benim gibi baya mücadele sonucu oldu olmayanlarda çok hala çağımızın yeni sorunu bu sanırım 🤦🏻♀️