Csnım benim bebeğimde üç delik vardı beni çok korkuttu doktorlar çok ağladım çok üzüldüm çok dua ettim 34. Haftada fetal ekoya gittiğimde hepsi kapanmıştı deliklerin şimdi sağlıklı kucağımda bir aylık bebişim hiç korkma kapanmasa bile doğduktan sonra kapanıyormuş