Cemiledag 24. Haftadan beri yatarak geçirdim ikiz hamileyim sancılardan dolayı nidicart kullandım ciğer geliştirici vuruldum 2 doz ciger geliştirici şeker yapıyormuş şekerim çıktı şükür şu an surekli ölçüm yapıyorum normale döndü dikkat edin beslenmenize bol su için ben şükür 33+4 oldum ama korktum göremem diye içinizi ferah tutun benim kisaligim 2.3 tu sizin sınırda yine de dikkat edin ama kasmayın çok da gün içinde 1 2 dk balkona çıkın hava alın ferahlayın pozitif düşünün geçiyor zaman inanın geçiyor 🙏🌸