Doymuyorsa biberonla takviye ver arada bir benim bebeğimde beni ememiyordu çok sıkıntı çektim bu konuda bende emziremeye calistim sürekli ekstrada biberonla takviye verdim doysun sarılık olmssin diye bazı kişiler etrafımda biberon verme memeyi bırakır dediler ama ben meme başına benzer biberonlardan aldım ve memeye yavaş yavaş alışmaya başladıktan sonra biberonu bıraktık şuan gayet güzel emiyor lansinoh un biberonunu kullandim stres yapma sakin ol yavaş yavaş her şey düzene giriyor merak etme sütun varsa sağ biberonla takviye ver doymadigini düşündüğün zamanlar ama mutlaka emzir emzirmeyi bırakma boşta olsa emsin emdikçe kasları gelişecek ve daha güzel emmeye başlayacak hayırlı olsun bebeğin sağlıklı ömür diliyorum.