Mommelike Bende beklemedeyim bulamadım hala genelde muhabbet hanım yazıyor çoğunlukla burda ama ondada medipol hastanenin iyi olmadığı yazıyor hala biryer bulamadım bende giden varsa bahat hastanesi hakkında da yazabilrimiainiz