Adenala Kızlar bugün kızıma tulum takım vs aldım 3 aylık aldım direkt sizce yenidoğanda almalımıyım kafam karıştı 🤔
Brcu1989 Adenala bence almalısınız bir kaç takım hastane için en azından çünkü doğduklarında ne kadar normal kiloda olsalarda çok küçük oluyorlar ayakları boşlukta kalıyor 🙈