lisadelallara acilll lütfen 6 haftalık kese göründü ancak içi boş dendi bir hafta sonra durumda bir gelişme yoksa kürtajadan bahsedildi normal mi lütfen varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Nurannurettin lisadelallara korkma canım benim 6 hafta kese göründü bebek görünmedi 8 haftada bebeği gördü doktor iki hafta bekle
fatmanurkantar lisadelallara burada okuduklarımdan hemen üzülmeyin ve gidebileceğiniz en güvenilir en bilgili doktora ve en gelişmiş cihazları olan hastaneye giderseniz en doğru sonucu öğrenirsiniz inşAllah allahım gönlünüze göre versin 🤲🏻
Mkarakaya lisadelallara benimde öyleydi görünmedi bebek boş gebelikten şüphelendik haftaya gel dedim gittim bebek göründü çok şükür çok küçük olduğu içinde görünmüyor olabilir moralini bozma☺️
Fatley Merhaba , biraz daha bekleyin derim geç döllenme olabilir hemen görülmeyebilir bir iki hafta daha bekleyin umarım iyi haberler alırsınız
Esk01 6+2 doktora gittigimde evet bos bir kese var burda bebek olusumu olcakmi onu bekleyecegiz dedi bende suanda haftasina gore geri mi neden olusmamis diyince biraz zoom yapti sanirim aa bebek burdaymis hatta kalp atisini bile goruyorum dedi .. yani tecrubesiz olsam israrci olmasam git sonra gel yada bebek yok diyip canimi sikacakti. Biraz daha bekleyin gerekirse baska doktora gidin.
lisadelallara Mkarakaya çok sevindim sizin için de inşaAllah bizim için de herşey yolundadır çok sağolun
Bebekveben 5+1 de vajinal ultrason ile kesem göründü ama çok küçüktü. 6+0 da karnımdan ultrasonla kese göründü bebek yoktu. 7+1 de bebeği gördük kalp atışını da duyduk🙂
fatmanurkantar lisadelallara sizde inşallah diğer kontrolde kalp atışlarını duymayı nasip Etsin rabbim sağlıkla 🤲🏻
Yasemindemirtas lisadelallara bu doktorlar neden böyle anlamıyorum. Benim 6. Haftamda kese zor gözüktü. 7 de gittim kese bos bebek gözükmedi. Tee 8. Haftamda gözüktü bebek , kalp atısını o zaman duyduk. 9 a kadar gözükmüyomus bile baZen daha cok yeni gebeliğin.
lisadelallara Yasemindemirtas inşaAllah çok çok sağolun🙏🏻 dorukhan_nehirada_moms çok çok sağolun siz de içimi ferahlattınız her birinizden Allah razı olsun sağlıkla kucaklayın inşaAllah🙏🏻
dorukhan_nehirada_moms lisadelallara gec dusebilir keseye korkmayin benim kardesimin 9 haftalikken dusmustu keseye yani 9 haftalikken goruldu kesede ve duyuldu bnmkide 6 haftada