Ya hiçbir şeyin azı zararlı değil bence bu çok saçma ya. Ben gebeliğimin ilk başından beri sucuk yiyorum sonuçta pişiriyoruz nolacak. Sosis de kızartıp. Patatesi mayoneze batıra batıra yedim pizzaya sıktım sıktım yedim maşallah oğlumda bende çok iyiyiz 36 haftalığım. Her şeyi takarsanız hamilelik geçmez eziyet gibi olur çünkü yediğimiz hiçbir şey mükemmel sağlıklı değil