ipeklinaismom Ozg092 30+2 yiz yukarı dayanıp nefesimi kesmesi dışında sorun yok 🤣 çalışıyorum ayaktayken sorun yok ama yattığımda kalkarken ölüm gibi bişey oluyo
Buby Ozg092 31+1 bebiş artık dönmüş döndüğü içinde kasık ağrısı ufaktan başladı bide hanımefendi çok haraketli hem alttan baskı hem üsten baskı onun haricinde hamile oldugumu unutuyorum arada 😅
Fhnxxhnxdhnbg- Bizde 31+2 olduk benim bebiş bu hafta aşağıda duruyor sanki ve hareklerini çok aşağıda hissediyorum kızlar normalmi
Ozg092 Fhnxxhnxdhnbg- bende de aynı hatta neredeyse vajinada hissediyorum doktora da söyledim elleriyle itiyordur dedi
ipeklinaismom Ozg092 hayır suanlik yok benim bu ana kadar güzel bir hamilelik geçirdim mide bulantısı kusma falanda olması umarım bu satten sonra da bişey olmaz