mavice54 bir düşük yaotim Haziran’da , demirim kanım düştü ilaçlarla toparladık iyiydi Eylül sonunda gebelik şuan degerleirm benimde düşmüş demirim, hemşire daha da düşecek dedi 🤐🤐🤐demir zaten kullanıyorum ilaç olrak 17 haftadan buyanda , tahin önerildi, çekirdekli siyah üzüm , yeşil mercimek dedi haftada iki, kırmızı et haftada en az iki, c vitamini bunlarla birlikte , 20+3 um , bakalım 30 da bir tekrar kan istenevekmis birde 34 te olmadı kan serumu yapılacak doğumdan iki hafta önce denildi