Sympktz ben hatice hanıma gidiyodum beykent hastanesine geçmiş cuma günü gittim aşırı iyi bir doktor siz sormadan herşeyi anlatıyor çok güler yüzlü muayeneleri çok uzun sürüyor uzun uzun bakıyor bebişe hastaneye ilk defa gittim sakin bir hastane otoparkı var şuanlık memnunum