Yusufaras Kizlar bugun saglik ocagindan gebelik muannesi icin kan ve idrar verdim idrarim cok intapli ve ban MONUROL suda cozulen toz verdi daha muannem 1 ay var kullanan varmi bilen yardimci olsun bir sakincisibolurmu bebegime
Busbus Yusufaras bir sakıncası olmaz.Olsa zaten doktor vermez.İltihap , ilaçtan daha zararlı.Doktorun önerdiği gibi ilacı kullanırsan iyi olur.
BayanYaman Yusufaras kaçıncı haftandasın canım ben 16. 17. Haftalarımda aşırı kasık ağrısıyla acile gittim idrarımda iltihap çıktı monurol verdi gece yatarken iç tuvalete çıkmamaya çalış ertesi günde bol su iç demişti çok şükür bi zararı olmadı iltihap daha zararlı telaş yapma bukadar hayırlısıyla bişey olmaz geçmiş olsun 🙏
Suheda Yusufaras olmaz sakincasi kullan canm iyi geliyor bende tek kullanimlik suda eriyenden kullandm acildeki doktor vermişti kendi doktoruma sormadan kullandm enfeksiyon bebege gecmesinden iyidir ilaci kullanmak cnm
Yusufaras Busbus tedirginim iste saglik ocagi doktorum verdigi icin onada cok sordum birsey olmaz dedi ama iste tesekkur ederim yinede
RabiaAkbulut İdrar yolu enfeksiyonu daha zararlı gebelikte emin olun , Allah korusun düşüğe , erken doğuma sebep olabiliyo.Monurol tek doz ben de kullanmıştım hiç bir zararı olmadı
Esrakayikci Yusufaras kullan canim bi sıkıntı yok bana üç tane vermişti bi tanesini içtim diğerlerini mide bulantısı yüzünden içememiştim sen içmeye bak inşallah enfeksiyon düzelir biran önce
Dilekdefne Yusufaras canim bende devamli oluyo arti mantar yanina destek olarak sirkeli su ile taharetlen cok faydasink goruyorum icebiliyorsan sirkeli suda cok ise yariyor ben migde agrisindan icemiyorum
Sanirimanneoluyorum Dilekdefne sirkeli su daha önce de duymuştum herhangi bir ölçüsü var mıdır elma sirkesi olur mu
HasanFatmazkanKara Monural in bir zararı olmuyor canim bende kullandım yalnız benim idrar yolu iltihabı antibiyotige karşı dirençli üreme çıktı ve şimdi pyoleseptl antibiyotiği kullanıyorum
Busratkgz Yusufaras Geçen ay bende toz ve fitil kullandım geçmedi maalesef. Bu ay ki kontrolümde krem verdi doktor 🙁 inşallah gecer. Bol su için.
CerenSelvi Yusufaras ben iki kere kullandım ve ayrıca üç antibiyotik kullandım, bol su içtim, temizliğime çok dikkat ettim ve sonunda geçti
KezbanAyhanKorkmaz Yusufaras kullan kullan 6 aylık hamileyim nerdeyse her ay kullanıyorum antibiyotik vermiyor doktorum birde bol bol su iç
Yusufaras KezbanAyhanKorkmaz hepinize tesekkur ederim guzel anneler suan rahatlikla icebilirim valla 😊 benim kadar su icen yok ben cok su iciyorum gunde 4 şaşal rahat iciyorum ama yinede oluyor iste