Alynshn Arkadaşlar bugün iki kız bebiş olduklarının öğrendik. Ada ve Kaan düşünüyorduk ama iki kız olmayı seçtiler Ada hala aklımızda uyumlu kafiyeli düşünüyoruz önerilerinize açığız 💝💝💝
Seymaaogretmenn12 Alynshn Ada-Asya Kumsal-masal Mina-mira Serra-Meyra İpek-İdil Meva-Hüma Aden-Aren Beril-idil
Sevvl umena @Alynshn ay evet kuzum benim kızlarım Ada Ela adosum yesıl gözlü saırısın Elosum siyah saçlı esmer zeytin gözlü ay kurban olurum onlara ben 13 martta 1 yaşına girecekler 🥹
teachervera Seymaaogretmenn12 Peki bana da önerir misin 😊oğlum aren kızım aden. Üçüncüye hamileyim kız bebek ismi arıyorum 😊
Ofelya_1 Alynshn ada ve alya çok tatlı olur bence ben de kızıma alya ismini koymayı düşünüyorum rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin
Sena-cy00 teachervera Benim kızımın adı Ahsen, Kur’an da en güzel anlamında.. Bence Ahsen ismi Aren ve Aden e de uyumlu gibi.. 🌸🌸🌸
teachervera Sena-cy00 Ahsen adını koyamam. Görümcemden nefret ediyoruz ve konuşmuyorum onun kızının adı 😊
Sena-cy00 teachervera Asel de uyumlu veya Arven var bir tanıdığımızın kızının adı ismi güzel birşeydi ama anlamını unuttum bir bakın isterseniz Arene baya yakın 🌸🌸