Kizlar 38.haftaya girmek uzereyim zaten haftaya persembe gunu planli sezaryenim var. Ama doktorumun da dedigi gibi biz persembe gunune planladik diye bebek beklemek zorunda degil erken de gelmek isteyebilir 🤭
2 gundur akintimda artis var. Dogum yaklastikca bu sekilde akinti artar mi? Sizde boyle bir durum oldu mu?