Al benden de o kadar… 40+5im şuan annem iki hafta önce geldi kaldı bikaç gün çünkü doktor kesin alıcaz seni deyip korkuttu. Kasın bekledi gelmeyince evine döndü. Bende ne sancı var ne açılma var beyefendi gelmek istemiyor. Annem bugün yine geldi şehir dışında yaşıyor, ama ne gelen var ne giden. Devlet hastanesi takipliyim doktorlar da üç günde bir çağırıyor mal oldum resmen sancım gelene kadar gitmeyi düşünmüyorum. Annem yine eve dönücem diyip duruyor. Oda haklı aslında ne kadar bekleyeceğini bilmiyoruz. Zaten arayan arayana, bebek doğmadı mı diye . Valla yeri çok rahat karnımda lunapark kurmuş ha bire oynuyor😀😀😀 Tek korkum kakasını yemesi veya kordon dolanması. Devlet hastanesi olduğu için sürekli farklı doktorlar bakıyor , herkes ayrı bişey söylüyor kimisi diyor 3 kilo kimisi diyor 4 kilo anlamadım bişey 😒 Doğurmak istiyorum artıkk