ElifToprak 4.haftama tam girdim. Dusa gircekdm Cok hafif leke geldi korkuyorum Nolur yardimci olun kasik agrilarimda vardi lutfen.
Bulut74 ElifToprak bazı gebelikte normal olabiliyor yerleşme lekelenmesi. Ama sen ihmal etme hemen bi doktora git nolur nolmaz Rabbim korusun 🙏
Suzitosuzi Ağrı desen neyse de kanama vb şeylerde buraya sormadan yazmadan direk doktoruna gitmelisin.
Cansudemirel Hemen doktora git canım allah korusun dğşğk tehlikesi olanilr. Çok yakın bi arkadaşım da o şekilde oldu şpne falan yaparlar belki. Onun doktoru söylememişti bile tehliken var diye
Assistans ElifToprak düşük riski olabilir ama yerleşme kanaması da olabilir. Sadece WC ye kalkın hep istirahat edin be mutlaka dr. A sorun çünkü iğne fitil bişey mutlaka başlarlar.
blackeagle ElifToprak benimde o zamanlarda kahverengi hatta kırmızıya calan bir leke geldi yerlesme kanaması demisti doktor gittim acile hemen sende git belli olmaz canım