Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim elimi kestim 3 tane dikiş attılar intihap kapmaması için antibiyotik yazdılar korktuğum için kullanmadim bu gece dikişlerimi aldırmaya gittim intihap olmuş dediler antibiyotik kullanmamı istediler bu haftalarda antibiyotik kullanan var mı acaba aranızda bı sıkıntı olur mu bebeğe korkuyorum kullanmaya