KzbnAlpaslan Kızlar 30. Haftada sol kasıkta ağrı sancı hisseden var mı bide iki ayakta iş gördüm mü daha vuruyor ama sürekli orada bir ağrı var hissettigim yaşayan var mı
simsekaysnr Evet bende oluyor hatta adet ağrısı gibi de oluyor ayakta fazla kalınca. Doktor yorulmamamı söyledi. Erken doğum habercisi olur dikkat et dedi. Prenses gibi ol nasılsa doğumdan sonra prenses olamayacaksın tadını çıkar dedi 😅