Smyy60 bende 28+2deyim bugun biraz agrilarim var gibi zaten serklajliyim ikizlere hamileyim sizin risklimiydi anidenmi oldu?
Bende erken digum yapicM diye korkuyorum en azindan bi 30da gorebilsem diyorum Rabbim saglikla kavustrsun yavrulriniza kac kilo dogdular acaba