Yenianne6706 Merhabalar Kullandığınız memnun kaldığınız park yatak ve yatağı hakkında bilgi verebilir misiniz kızlar :)
Limonlukekkk Yenianne6706 elele madreyi herkes çok önerdi ben onu almayı düşünüyorum tabi burda bende yorumları bekleyeyım tecrübeli annelerın
Myrtle Yenianne6706 elele bonte aldim 70×120. Elele madre 70×110du. Yerim var diye buyugunu aldim. Fazladan aparatlar vardi inceleyebilirsiniz ana kucagi vb.
Yenianne6706 Limonlukekkk internet sitesinde kalmamıştı ama mağazalar da yaşadığım yerde yok herkes onu önermiş sanırım
Aleve Kuzum bende almayı düşünüyorum el ele baby 6+1 öneriliyor bide prego atlento 2385 TL şuan trendyolda
Hlnnyldzz Merhaba biz bugün elele madre aldık. İnternet sayfasında yok mağazasından aldık indirimdeydi 3600₺ di benim çok içime sindi çok beğendim sağlam sallanma özelliği var alt değiştirme yeri var müzikli oyuncaklı çok güzel
Limonlukekkk Hlnnyldzz mağaza derken e bebek falan mı yoksa bu markanın kendi mağazası mı var ben hiç görmedim
Myrtle Limonlukekkk istanbulda kadir has avmde elele magazasindan aldim bende. Magazaya ozel indirimde yapiyorlar.
Hlnnyldzz Limonlukekkk bahçelievler kadirhas avm elele mağazasından aldım internet sitesinde nerelerde mağazası olduğu yazıyor benim evimde bahçelievlerde yakın oldu
Hlnnyldzz Bebek arabası almadıysanız şirinevlerde bebeçeyiz mağazası da çok güzel indirimde. 4.300 e hem normal hem pusetli hafif sağlam bebek arabası çift yön oluyor arabadanda çok memnunum
Hlnnyldzz Limonlukekkk eğer yakınsa bence bi uğrayın ama yalnız madre modelinde kahverengi rengi kalmıştı bende kahverengi istiyordum sorun olmadı siyah ve gri renginde yok maalesef mağazada bize orada 5 küsüre bir model daha gösterdi biz aynı özellikler var diye 3.600 e madre olanı tercih ettik
Limonlukekkk Yenianne6706 evet internette yok köküne kıran girdi resmen elelenın bi tek kadir has avmde mi magazası var acaba
Hlnnyldzz Limonlukekkk sadece kadirhasta varmış evet bende oradan aldım oradada sadece kahverengi rengi var… teslimat yapsalarda gidip söylerdim sizin için ama teslimat yapmıyorlar :(
Limonlukekkk Hlnnyldzz allah razı olsun saolun istanbula geliriz gerekirse de kahve rengi de içime sinmıo