Neredeyse hamileliğimin 5.ayından beri diş agrısı ve dıs etı agrısını çekiyorum. Şuan 7 aylığım gıtmedıgım doktor kalmadı kımse müdahale edemedi parol dan başka. Karanfil yağı kullandım bellı bır süreden sonra dıs etımı zedeledi, sarımsak bastım o bıraz da olsa uyuşturdu agrımı ama sırke tuz karbonat gargarası benı bıraz da olsa rahatlattı. Kesmiyor agrıyı ama bıraz da olsa rahatlatıyor haberınız olsun. Gargara yapıp yazdım şuan bıle agrıdan geberiyorum resmen. Çok zor rabbım hepımızın yardımcısı olsun inşallah…