Lavin___ Sat a göre 4+6 ‘dayım lazerin bir zararı olur mu sizce?? Hamileyken yaptıran-devam eden var mı?
Sema2525 Lavin___ hamile degilken gidiyordum ama öğrendiğim zaman gitmeyi kestim çok şükür herşey yolunda 35+3 olduk
mor_menekse Lavin___ canım tabiki yaptırmak olmaz burda yaptırdım diyen olsa yaptıracak mısın? Dondur seanslarini. 6 aylık emzirme döneminden sonra başlarsın
miray_85 Genel olarak tavsiye edilmiyor ama bunun icin de henuz kanitlanmiş bir calismada yok sanirım zaten guzellik merkezleride pek yapmiyor en iyisi hamilelik sonrasi yaptirmak cunku hormonlardan dolayi tuylenme fazla oluyor hamilelikte Lavin___
ecmelmirzaogluu @“ecmelmirzaogluu” benim sadece adet gecikmem olduğu aylarda bile gebelik şüpheniz varsa alamayız diyorlardı
Mommyy0668 mor_menekse iyi akşamlar neden emzirmede 6. Aydan sonra başlayın dediniz doğum yaptıktan kırk çıktıktan sonra gidilmez mi ? Bilmediğim için soruyorum
chrysanthemum Dr banu çiftçinin videosu var bununla ilgili bir dermatologla video çekmişler. Zararı yok çünkü derinin 1-2 mm altına sadece ışık gönderiliyor diyor. Sadece hormonlardan dolayı işe yaramayabilir diyor. İzleyebilirsiniz
Merve_3351 mor_menekse bence hamileiğin her döneminde yapilmaz zatten giderken de soruyorlar gebelik varmi diye
mor_menekse Merve_3351 evet canım öyle zaten . Hamileyken hic bir dönemin de yapılmıyor. Ben emzirme döneminden bahsettim ilk 6 ay diye 🌸