Busenazzzzzz Doğumdan sonra ilk günden beri hep ter basıyor. Özellikle uyurken. Kalktığımda su içinde oluyorum. Bu geçecek mi yan🥹🥹 neden oluyor böyle
Mavi6 Busenazzzzzz aynı durum bende de var asla terlemeyen ben yastığım su içinde kalıyor hormonlardan diye biliyorum 40 çıkınca geçıyormuş
Ebru-29 Busenazzzzzz bir yerde okudum vücut bebeğin yokluguna adapte olamadığı için bebeği arıyormuş o yüzden hormonlar terle tepki veriyormuş. Bende de aynı les gibiyim 🥹yikaniyorum yine ayni