frknncnss canım aşılama yapıldığı günden itibaren benim kaşık ve bel ağrım vardı.acikcasi çok umutsuzdum. Tutmadi falan yaptım. Evet ilk aşılama. Ben hiç idrar testine bakmadim direk kan verdim ve 61 çıktı yani bana kalırsa evde test yapıp heyecan yapma stres yapma