KUBRA3468 Çorlu devlet hastanesinde doğum yapan var mı orda olucak dogumum ilgileri odaları falan nasıl yapan veya tanıdığı yapan var mı
Agg0207 KUBRA3468 arkadaşım yaptı geçen ay memnun kaldı sezeryanla doğumu oldu ama güzel ilgilenmisler
KUBRA3468 Agg0207 yaaa odalar falan kaç kişiydi acaba bide karnına basmislar mi bazı hastanelerde kum torbası koyuyolarmis dönüş yaparsan sevinirim
Agg0207 KUBRA3468 iki kişilik odada kalmış canım kum torbası banada koydular canım oaciki birşey değil içindeki pis kanı temizliyor tam tersi iyi birsey odada yapmışlar
KUBRA3468 Agg0207 bnde özel hastanede yapmıştım koymamışlar di iki üç saatte bir karnıma basmislardi oyuzden sormak istedim psikolojik olarak ondan çok etkilenmiştim.