Kızlar birşey soracağım öncelikle şeker yüklemesi yapmadım ancak evde hergün şeker ölçüm aletiyle ölçüyorum. Anlmadığm birşey var akşam tokluk birgün ölçüyorm 130-145lerde gözüküyor bir gün ölçüyorm 110-120lerde seyrediyor… bazen bir saat bazen yemekten iki saat sonra ölçüyorm.Bugün yemekten bir saat sonra ölçtüm 117 çıktı ,ikinci saatte 140 çıktı anlmadığm durum ikinci saate daha az çıkması gerekirken neden daha yüksek çıktı ilk saatte normalde daha yüksek çıkması gerekmezmiydi??