Neva_aydn Kızlar adetime bir hafta var dün biraz kan geldi pembe renkte ama sadece peceteye bugün daha fazlaydı ama sıvı ve daha koyu az önce baktim kan yok sizce yerleşmemi
Svdmst Neva_aydn evet olabilir. Benim de adetime 5 gün kala böyle lekelenmem olmuştu. Test yaptım pozitif çıktı :) Sonra 2-3 gün azalarak devam etti lekelenme.
Neva_aydn Svdmst lekelenme demiyelimde sadece peceteye sildigim zaman akıntıyla geliyordu pede ise pembe şekilde
Svdmst Neva_aydn benim çamaşırıma çıkmıştı adet yeni başlıyormuş gibi. Ama öyle olmadığını da hissetmiştim. Adetime 5 gün kala yaptığım testte yani gebelik 3 hafta 2 günlükken bile iki çizgi çıktı. Siz de yapın bence